Whitepaper en video over toekomst van de wereldhandel

Persbericht

Na het succes van het eerste event in de reeks ‘From crisis to opportunity: what is the future of trade?’  heeft Atradius, wereldwijd aanbieder van kredietverzekeringen, borgstellingen en garanties, incasso en informatiediensten, een whitepaper en video van het evenement gepubliceerd. Onder de titel 'Hoe Covid-19 de wereldhandel voorgoed veranderde'  zijn zowel de whitepaper als de samenvattende video te bekijken via de website van Atradius. De video is ook beschikbaar op het YouTube-kanaal van Atradius. Een publiek van bijna 3000 mensen, waaronder brokers, klanten, Atradius-medewerkers en anderen, heeft het interactieve event live bijgewoond.

Christine Gerryn, Director Group Communications & Commercial Development licht toe: "Ons doel is om een reeks virtuele events van hoge kwaliteit te creëren, die duidelijke antwoorden en gespreksonderwerpen bieden voor de meest dringende vragen waarmee bedrijven over de hele wereld vandaag de dag worden geconfronteerd. We zijn verheugd over het aantal deelnemers aan ons eerste evenement. We hebben een whitepaper en een samenvattende video ontwikkeld om met iedereen te delen, zowel de mensen die het evenement hebben bijgewoond als degenen die het evenement niet live hebben kunnen bijwonen, maar wel geïnteresseerd zijn in het onderwerp."

Het tweede event in deze reeks ‘How trade relationships and tariffs affect trade worldwide’  zal live worden uitgezonden op 25 maart om 16:00 uur CET. Meer informatie vindt u op onze event pagina.

Dynamicline

Download gratis het whitepaper: 'van crisis tot kans: wat is de toekomst van de handel?'

Download whitepaper

Disclaimer

Elke publicatie die beschikbaar is op of vanaf onze websites, zoals, maar niet beperkt tot webpagina's, rapporten, artikelen, publicaties, tips en nuttige content, blogs, infographics, video's (hierna ‘Publicatie’) wordt louter ter informatie verstrekt en is niet bedoeld als beleggingsadvies, juridisch advies of enige aanbeveling aan de lezer(s) met betrekking tot specifieke transacties, investeringen of strategieën. Lezers zijn zelf verantwoordelijk voor het nemen van commerciële en andere beslissingen omtrent de verstrekte informatie. Hoewel Atradius al het noodzakelijke heeft gedaan om te verzekeren dat de informatie in enige Publicatie verkregen is van betrouwbare bronnen, kan Atradius niet verantwoordelijk gesteld worden voor fouten of omissies, of voor de resultaten verkregen door gebruik van deze informatie. Alle informatie in enige Publicatie wordt gegeven ‘zoals ze is’, zonder garantie op volledigheid, accuraatheid, tijdsgebondenheid, of op de resultaten verkregen door gebruik van de publicatie, en zonder garantie van enige soort, uitdrukkelijk of geïmpliceerd. In geen geval zal Atradius, haar gerelateerde partners of corporaties, of de partners, agenten of werknemers hiervan verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor enige genomen beslissing of actie die zij zouden nemen op basis van de in enige Publicatie verstrekte informatie, of voor enig verlies van kansen, winstderving, productieverlies, omzetverlies of gevolgschade, speciale of soortgelijke schade van welke aard dan ook, zelfs wanneer de lezer in kennis is gesteld van de mogelijkheid van dergelijke verliezen of schade.