In 2016 zouden de meeste retailmarkten voor duurzame consumptiegoederen verder moeten groeien; volgens de Economist Intelligence Unit zou de wereldwijde retailverkoop met 2,7% stijgen.
"Zonder Atradius zouden we geen toegang hebben tot kennis en gegevens over klanten noch het vertrouwen om in nieuwe markten en met nieuwe klanten zaken te doen."
Sue Crooks, Siemens
In 2016 zouden de meeste retailmarkten voor duurzame consumptiegoederen verder moeten groeien; volgens de Economist Intelligence Unit zou de wereldwijde retailverkoop met 2,7% stijgen.
Wat de verschillende regio’s betreft, zal Azië opnieuw de sterkste groei van de verkoopvolumes op jaarbasis laten optekenen, dankzij de grote vraag in China en India, maar ook op middelgrote markten zoals Indonesië en Vietnam.
Wat Noord-Amerika betreft, blijven de vooruitzichten voor de Amerikaanse retailsector positief, terwijl de situatie in Canada iets moeilijker ligt. De prestaties van de Europese retailers lopen nog altijd uiteen; sommige markten zoals Duitsland doen het goed, terwijl andere markten zoals Italië en Spanje nog altijd niet het niveau van voor de crisis halen.
Wij vertellen u graag meer over onze diensten om deze optimaal voor u samen te stellen. U kunt ons bereiken via:
Telefoon: +31 (0)20 553 3211
E-mail: online.nl@atradius.com