Uw optimale creditmanagement

Goed creditmanagement bestaat uit de volgende stappen:

  1. Vooraf de juiste informatie over uw klant inwinnen (weet met wie u zaken doet)
  2. Het tijdig uitvoeren van incasso (wanneer uw klant niet betaalt)
  3. Uzelf verzekeren wanneer betaling uitblijft

Atradius is uw partner in veilig zakendoen en biedt deze 3 onderdelen in 1 product voor uw optimale creditmanagement.

 

U kunt ons telefonisch bereiken op: 020 553 3230

Contactformulier

Voor meer informatie of een offerte aanvraag, vul onderstaand formulier in:

 


 


 

Uw creditmanagement optimaliseren

Minder risico en betere cashflow. Neem vrijblijvend contact op!

Disclaimer

Elke publicatie die beschikbaar is op of vanaf onze websites, zoals, maar niet beperkt tot webpagina's, rapporten, artikelen, publicaties, tips en nuttige content, blogs, infographics, video's (hierna ‘Publicatie’) wordt louter ter informatie verstrekt en is niet bedoeld als beleggingsadvies, juridisch advies of enige aanbeveling aan de lezer(s) met betrekking tot specifieke transacties, investeringen of strategieën. Lezers zijn zelf verantwoordelijk voor het nemen van commerciële en andere beslissingen omtrent de verstrekte informatie. Hoewel Atradius al het noodzakelijke heeft gedaan om te verzekeren dat de informatie in enige Publicatie verkregen is van betrouwbare bronnen, kan Atradius niet verantwoordelijk gesteld worden voor fouten of omissies, of voor de resultaten verkregen door gebruik van deze informatie. Alle informatie in enige Publicatie wordt gegeven ‘zoals ze is’, zonder garantie op volledigheid, accuraatheid, tijdsgebondenheid, of op de resultaten verkregen door gebruik van de publicatie, en zonder garantie van enige soort, uitdrukkelijk of geïmpliceerd. In geen geval zal Atradius, haar gerelateerde partners of corporaties, of de partners, agenten of werknemers hiervan verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor enige genomen beslissing of actie die zij zouden nemen op basis van de in enige Publicatie verstrekte informatie, of voor enig verlies van kansen, winstderving, productieverlies, omzetverlies of gevolgschade, speciale of soortgelijke schade van welke aard dan ook, zelfs wanneer de lezer in kennis is gesteld van de mogelijkheid van dergelijke verliezen of schade.